توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
بیوگرافیورزش

بیوگرافی ریکاردو بلانکو هافبک آرژانتینی مد نظر استقلال

در حالی که فرناندو کانسین روز گذشته رسماً حضور در استقلال را تکذیب کرد و منچر به اتفاقات عجیب در نقل و انتقالات استقلال منجر به موجی از استعفاها در این تیم شده؛ نام ریکاردو بلانکو به عنوان جانشین کانسین مطرح شده است.

در حالی که فرناندو کانسین روز گذشته رسماً حضور در استقلال را تکذیب کرد و منچر به اتفاقات عجیب در نقل و انتقالات استقلال منجر به موجی از استعفاها در این تیم شده؛ نام ریکاردو بلانکو به عنوان جانشین کانسین مطرح شده است. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی ریکاردو بلانکو هافبک آرژانتینی مد نظر استقلال و رزومه و سوابق بازیهای ریکاردو بلانکو در تیم های سابقش به همراه فیلم بازیها و حرکات تکنیکی و گلهای این بازیکن جلب می نماییم.

بیوگرافی ریکاردو بلانکو هافبک آرژانتینی مد نظر استقلال

بیوگرافی ریکاردو بلانکو هافبک آرژانتینی مد نظر استقلال

ریکاردو داریو بلانکو ملقب به ریکاردو بلانکو هافبک ۲۹ ساله آرژانتینی است که در پست هافبک تهاجمی بازی می کند. او با قامت ۱۶۳ سانتی متری خود در زمره هافبک های بسیار کوتاه دنیای فوتبال محسوب می شود . این بازیکن سابقه بازی در تیم القادسیه عربستان را در کارنامه دارد و در تیمهایی همچون اودینو و انتوفاگاستا بازی کرده است.

ریکاردو بلانکو به سبب قد کوتاهش مورد توجه تیمهای مطرح فوتبال جهان قرار نگرفته و در کارنامه بازی های او حضور در رده های پایه تیم ملی آرژانتین نیز دیده نمی شود؛ اما با نگاهی به هایلایت بازیهای ریکاردو بلانکو به خوبی می توان دریافت که او بازیکن قابلی است و از تکنیک و دقت پاس قابل قبولی برخودار است.

قیمت این بازیکن ۴۵۰ هزار یورو است و هم اکنون در عضویت تیم آنفوگوستا می باشد و باید دید در اوضاع متشنج باشگاه استقلال بالاخره جانشین پاتوسی انتخاب خواهد شد یا خیر؟ گفتنیست پیشتر از هافبک سابق تیم ملی نیجریه به نام لوکمن هارونا جانشین پاتوسی در استقلال نام برده می شد.

فیلم مهارتها و بازیهای و حرکات تکنیکی ریکاردو بلانکو

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا